سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاهین نجفی و انکار کار زشت خود در بی بی سی

و باز هم شاهین نجفی…

بست-70

حالا شاهین نجفی جنجالی دیگر در رسانه های خبری مختلف جهانی بر پا کرد و اما این بار مصاحبه ی شبکه ی بی بی سی با او به چه چیزی انجامید؟

این بار شاهین نجفی با مصاحبه ای تصویری ولی غیر مستقیم در شبکه بی بی سی حاضر شد به طوری که در مصاحبات خود کار زشت خود را انکار کرد.

او در مصاحبات خود نقل کرد که هر چه به ذهنش می آید را می نویسد و به ائمه (ع) توهینی نکرده است و مدعی شد کسانی در ایران هستند که می خواهند از فتوای آیت الله صافی گلپایگانی سوء استفاده کنند.

 

حالا این صحبت ها و انکار هایی که او کرده است در حالی است که از آیت الله صافی گلپایگانی در آلمان شکایت کرده است و آلمان هم به خواسته ی او توجه زیادی کرده است.

و اما جنجال ها ادامه دارد حتی به جز بی بی سی هم شبکه های خبری زیادی به نقل این خبر پرداخته اند.

و اما ناگفته ها در مورد شاهین نجفی…

گفته شده که این خواننده به طور زیرزمینی کنسرت های زیادی را در شهر های رشت و تهران ایران برگزار کرده است و او دو بار در این ایران به جرم این کار دستگیر شده و آزاد شده است.

گفته می شود که او یک هم جنس باز است و یکی از عوامل فحشا در ایران شناخته شده است.به طوری که خانواده های زیادی در ایران از او شکایت دارند و مجازات سریع او را خواستار شدند.

این مرد در ایران با آبروی خانواده های ایرانی بازی کرده و حالا در خارج از کشور به کار های کثیف دیگری پرداخته است که توهین به اهل بیت (ع) یکی از کار های اوست.

حال در این کلیپ او کارهای زشت خود را با قاطعییت تمام انکار کرده است و بعضی از ایرانی ها را هم برای کارشان محکوم کرده است.




تاریخ : شنبه 91/2/30 | 8:4 عصر | نویسنده : علی | نظر

  • paper | قالب وبلاگ | پارس لون